کاربران گرامی

استفاده از داریکو به منزله قبول قوانین و مقررات زیر می باشد

 

1- ثبت اطلاعات شناسنامه ای صحیح الزامی می باشد و به کاربرانی که اطلاعات مخدوش (مانند نام مستعار و یا نام و نام خانوادگی نامعتبر) هنگام ثبت نام وارد می کنند, خدمات شارژ و واریز وجه ارائه نخواهد شد.

2- به آگهی هایی که فقط در قسمت "آگهی ها" درج شده است, داریک تعلق خواهد گرفت.

3- کاربران فقط از آگهی های استان ثبت شده در هنگام ثبت نام داریک کسب خواهند نمود, مگر اینکه آگهی به صورت سراسری ارائه شده باشد

4- چنانچه در هنگام مشاهده آگهی قبل از اعلام پایان مدت مشاهده از آگهی خارج شوید, هیچ داریکی به شما تعلق نمی گیرد

5- تا پایان زمان آگهی, کلیدهای اشتراک گذاری, تماس, نقشه و فضاهای مجازی غیر فعال می باشد.

6- زمانی که تنها تعداد کمی بازدید برای یک آگهی مانده باشد, امتیاز به افرادی تعلق میگیرد که زودتر از سایرین وارد آن آگهی شده اند, لذا اگر در انتهای زمان آگهی با پیغام " متأسفانه داریکی به شما تعلق نگرفت" مواجه شدین, بدانید که اعتبار و یا تعداد بازدید آن آگهی قبل از اتمام زمان شما, به پایان رسیده است.

7- استفاده از داریک ها به 3 صورت می باشد. واریز به حساب , خرید شارژ و کمک به انجمن ها و موسسات خیریه

8- ارائه رمز شارژ و یا واریز وجوه به حساب حداکثر ظرف مدت 24 ساعت انجام خواهد شد و بوسیله پیام به اطلاع شما رسانده می شود.

9- میزان داریک ها و تعداد بازدید کنندگان و زمان آگهی, توسط آگهی دهنده مشخص می شود و داریکو هیچگونه دخالتی در آن ندارد.

10- با معرفی مشاغل و یا خدمات جهت جذب آگهی, در صورت عقد قرارداد, 10% از کل مبلغ آگهی به شما به عنوان معرف و کاربر ویژه تخصیص خواهد یافت.

11- با معرفی دوستان و آشنایان خود و ثبت نام آنها در داریکو (با وارد کردن شماره شما به عنوان معرف) به شما 100 داریک تشویقی تعلق می گیرد.

12- در قسمت پیامک, در صورتی که بر اساس علاقه مندی های خود نسبت به انتخاب دسته بندی مشاغل و خدمات اقدام نمائید, به داریکو اجازه خواهید داد که نسبت به ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ثبت شده اقدام نماید. (لازم به ذکر است با دریافت هر پیامک, داریک کسب می نمائید)

13- در قسمت ثبت مشاغل اطلاعات وارد شده توسط کاربران در صورت تأیید تیم نظارت داریکو در نرم افزار درج خواهد شد.

14- خروج از نرم افزار به معنی حذف اطلاعات و داریک های شما نمی باشد, پس از ثبت مجدد همان شماره و دریافت پیامک فعال سازی, به حساب قبلی خود وارد خواهید شد.

15- درصورتی که تقاضای حذف حساب خود را داشته باشید, با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

16- قرعه کشی هایی به صورت دوره ای و یا در مناسبت های خاص بر اساس داریک های کاربران صورت می پذیرد که از طریق بنر اصلی داریکو به اطلاع کاربران رسانده خواهد شد.

 

 

در صورت داشتن هرگونه سئوال با بخش پشتیانی داریکو ارتباط بر قرار کنید